Selectează o Pagină

Despre Comanda si Livrare

Comanda ta poate fi plasata direct din pagina Magazin a site-ului, prin email office@nsoffice.ro sau prin telefon  0746.167.176 – Ela, 0748.057.774 – Sorin, 0744.777.022 – Sever.

De costurile si procedura de livrare ne ocupam noi, livrarea este gratuita pentru orice valoare a comenzii tale sau pentru orice localitate din Romania.

Datorita faptului ca oferta noastra contine o gama variata de modele de scaune, mecanisme si tapiterii cu culori si texturi diferite, produsele sunt disponibile in baza unei comenzi si vor fi create in functie de specificatiile alese de tine. Varietatea mare de scaune si culori face dificila realizarea unui stoc – te rog sa ne contactezi pe email sau la telefon pentru mai multe informatii.

Scaunul pentru care optezi va fi special produs la comanda ta. Termenul de productie este usor variabil in functie de modelul ales, dar un termen general valabil este de 3-4 saptamani.

Avem nevoie de siguranta comenzii tale pentru a ne putea imbunatati in mod real magazinul si serviciile de livrare, de aceea este necesara achitarea unui avans de 50% din valoarea comenzii – aceasta plata a avansului va activa productia si va sigila comanda ta. La livrare, in cazul in care produsul nu corespunde descrierii, sau pur si simplu te-ai razgandit, ai dreptul de a returna comanda in termen de 14 zile, indiferent de motiv si fara nici o justificare, iar noi iti vom returna integral suma achitata (mai multe informatii despre returnare poti gasi la pagina Informatii Generale – Retur Produse).

Dupa plasarea comenzii vei primi o factura proforma pentru 50% avans cu datele tale personale, furnizate de catre tine, deci te rugam sa completezi cu atentie campurile din comanda. Datele tale de personale sunt securizate conform legii, vei gasi mai multe informatii pe pagina Informatii Generale – DGPR.

Te rog sa ne contactezi imediat (maxim 24h – telefonic sau pe email) in cazul in care vei observa vreo eroare in comanda ta sau daca doresti anularea comenzii – daca aceasta nu se intampla, intelegem ca accepti detaliile comenzii (preturi, produse, date de livrare sau facturare, etc) asa cum sunt ele scrise.

Acceptarea unei comenzi din partea noastra are loc in momentul in care printr-un e-mail esti anuntat de termenul de livrare a comenzii. Cu aproximativ 3 zile inainte de livrare vei primi un email cu factura de lichidare (diferenta de 50%) aferenta comenzii, pe care o poti achita online sau cu numerar la curier, la livrare – acest email iti va reaminti ca urmeaza sa primesti produsul comandat. Iti reamintim ca livrarea este gratuita pentru orice valoare a comenzii tale sau pentru orice localitate din Romania.

Vei regasi schema de asamblare a scaunelor in cutia acestora, iar noi iti vom sta la dispozitie daca vei avea nevoie de mai multe detalii pentru montaj sau orice alte informatii. Termenul de garantie al produselor este de 2 ani, dar cu siguranta le vei folosi cel putin 10 ani fara nici un fel de incident.

Inregistrarea contului pe website:
Pentru a putea urmari cu usurinta comenzile tale, iti recomandam sa creezi un cont pe site. In acest caz va trebuie sa fii de acord sa furnizezi informatii corecte, reale si complete, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator.
In cazul in care informatiile furnizate nu sunt reale sau sunt neadecvate, ne rezervam dreptul sa iti blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.
Daca doresti sa ne lasi un review la produse este necesar sa notezi numele real, utilizat la plasarea comenzii si sa folosesti un vocabular adecvat, altfel ne rezervam dreptul de a sterge acel review.

Sunt situatii in care suntem nevoiti sa refuzam comenzile, dar la refuzarea unei comenzi vei fi instiintat prin email de motivul refuzului.
Motivele pot fi:
– Produsul comandat nu mai face parte din oferta furnizorului, iar noi nu am fost notificati in acest sens de catre acesta pentru a actualiza informatia pe site;

– Exista o eroare legata de pretul sau descrierea produsului;
– Nu esti eligibil pentru a face o comanda (ai plasat in trecut comenzi pe care nu le-ati onorat, ai refuzat livrarea, nu ai achitat o comanda anterioara, etc…)

Garantia Produselor

Toate produsele noastre sunt acoperite de garantie conform legislatiei in vigoare. Grija pentru cea mai inalta calitate a acestora si asigurarea unui confort maxim de utilizare sunt deosebit de importante pentru noi.

Termenul de garantie pe care ni-l asumam pentru proiecte ajunge pana la 10 ani, in functie de tipul de scaun, de tapiteria selectata, precum si de anvergura proiectului.

Certificatul de garantie va insoti intotdeauna factura fiscala pentru fiecare achizitie in parte. Pentru persoanele fizice garantam componentele produselor impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada de 24 de luni, cu incepere de la data cumpararii de catre utilizator. In timpul perioadei de garantie ne rezervam dreptul de a repara sau inlocui elementele care se dovedesc a fi defecte. Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produselor si nu se aplica pentru actiunile ce nu sunt conforme instructiunilor de utilizare (zgarieturi, loviri mecanice, depasire greutate maxima admisa etc).
Pe perioada garantiei, intretinerea si reparatiile se executa de catre NS Office SRL la punctul de lucru din str.Sf.Calinic 11, Pantelimon, Ilfov, cod postal 077145.
Utilizatorul va acoperi costul de expediere al produselor catre punctul de lucru, iar noi vom asigura livrarea inapoi catre utilizator.
Perioada de rezolvare a reclamatiei variaza intre 7 si 15 zile lucratoare; in cazul in care produsul nu poate fi reparat, acesta va fi inlocuit in cel mai scurt termen posibil (7-15zile lucratoare).